ninewhales

你若倾心落此棋,我便负手入此局。

© ninewhales

Powered by LOFTER
Summer Whisper - RockCookies

Kiss the rose 亲吻那玫瑰
Listen to what it’s singing 听听她在唱些什么
I don’t believe 我不相信
That there’s no best ending 世上没有最好的结局 

Walk along the road 沿着小路走下去
Don’t mind the storm that feaze me 不让风雨困扰住我
I still believe 我仍然坚信
That I’ll get the termini 我会到达目的地 

Catch the tears 抓住眼泪
And turn it into diamonds 把它变成水晶 

Say the words 说出那些话
Just like the fairy curse 就象仙女的魔法 

Over the sea 越过海
Just let the sun it leads me 让太阳指引我
Now I believe 现在我相信
That I’ll return to where I begin 我会回到原地

很温柔的一首歌,就像夏季的轻风呢喃。很久之前在麦田音乐网第一次听,就迷上了。这么多年过去,依然很喜欢。

音质有点小瑕疵,但还是最喜欢这版O(∩_∩)O~

评论
2014-10-01